| بررسی سیستم امور مشترکین و ارائه الگوی بهبود عملکرد با استفاده از مولفه های پاسخگویی و رضایت مندی |
| کد مقاله : 1429-IWWA |
| نویسندگان |
|
سهیلا علوی * کارمند آب و فاضلاب زنجان |
| چکیده مقاله |
| آب به عنوان یک عنصر ارزشمند در حیات انسان و ارتباط کیفیت آن با رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه دارای اهمیت زیادی است . با توجه به نقش سیستم های اطلاعاتی در سازمانهای هزاره سوم و تاثیر شگرفی که در مدیریت بهینه آب ایران دارد محقق درصدد بررسی وضعیت سیستم امور مشترکین به عنوان یک سیستم اطلاعاتی در توزیع و انتقال آب شرب ایران در مقوله های اثربخشی بوده تا با بررسی سیستم امور مشترکین در ارتباط آن با اهداف امورمالی ، بودجه بندی و آب هدر رفت گامی در جهت ارائه الگوی بهینه سیستم در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بردارد. بررسی ها در این تحقیق نشان داد که بین نظرات آزمودنی ها در مورد اثربخشی اهداف امور مالی ، بودجه بندی و محاسبه آب هدر رفت با اطمینان بیش از ۹۵% تفاوت معنی دار آماری وجود دارد (۰۵/۰> ) و همچنین بین نظرات آزمودنی در مورد اثربخشی اهداف امور مالی ، بودجه بندی و محاسبه آب هدر رفت با اطمینان بیش از ۹۵% تفاوت معنی دار آماری وجود ندارد (۰۵/۰≤ ) |
| کلیدواژه ها |
| سیستم امور مشترکین ، بهبود سیستم طراحی شده ، شرکت آب و فاضلاب، عملکرد سازمانی |
| وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |